Re: zestaw pod Scythe Ninja

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 14:19:01 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ej9qrl$4cn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Postanowiłem w końcu wymienić płytę, zależy mi na slocie AMD i ciszy,
> więc wybór padł na:
>
> - Asus K8U-X
> - AMD Sempron 2600++ na 754
> - Scythe Ninja Plus
>
> Czy ktoś się orientuje czy Ninja ochłodzi to w trybie pasywnym? A może
> kupić szybszy procesor? Na ciszy zależy mi bardziej niż na wydajności CPU.

Troche większy Infinity pasywnie studził Athlona 2600+ do temperatury 43
stopnie przy temp otoczenia 24.
UWAGA - Infinity nie mieści się obudowie o szerokości 18-19 cm, konieczne 20
cm.
W przypadku chęci zakupu dwurdzeniowca konieczny wentylator - jednak przy
płytach z inteligentnym zasilaniem
wentylatora lub przy regulatorze zewnętrznym hałas wytwarzany przez 12 cm
wentylator Scythe jest minimalny.

Pozdrawiam
Feromon