Re: Zamiast obrazu partycji...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 10:59:18 MET

Użytkownik "Kubaz" <kuba-z@tlen.Wywalto.pl> napisał w wiadomości
news:ej8deb$ec5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy zamiast obrazu partycji np. ghostem, moge po prostu skopiowac wszyskie
> pliki pod dosem na inna partycje i w razie potrzeby przekopiowac je znowu?
> Byloby to dla mnie wygodniejsze ale nie wiem czy bedzie wszyskto stabilnie
> chodzic...

Możesz. Pod warunkiem że uda Ci się (są sposoby) przekopiować także długie
nazwy plików (dłuższe niż 8 znaków). Kopiując z NTFS stracisz też
deskryptory zabezpieczeń oraz informacje zapisane w alternatywnych
strumieniach danych, ale to z reguły nie zagraża stabilności systemu. No i
na koniec pozostaje kwestia dwuczęściowego loadera Windows - pewnie trzeba
go będzie odtworzyć i w MBR dysku, i w bootsektorze partycji. Co na
szczęście jest dość proste.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/