Re: Dobra płyta z PCI-E na socket 754?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 10:21:49 MET

Dnia 10 Nov 2006 04:09:10 -0800, rwerp napisał(a):
> Druga rewizja tych Asusów podobno ma dobre wiatraczki.

Każdy wiatraczek jest z definicji zły :)

> A ocena BIOS zależy od tego czy się podkręca czy nie.

Nie tylko. Ja np. wkurzyłem się ostatecznie na asusa, bo BIOS ma debilne
ustawienia dotyczące dysków. Jeśli komputer chodzi na dysku SATA, to po
podpięciu do pierwszego kanału dysku ATA asus startuje właśnie z niego,
zamiast z SATA. Trzeba po każdym podpięciu dysku włazić do BIOSu i
przestawiać... :-/
Na szczęście Gigabyte nie ma takich bezsensownych problemów, no i nie ma
równie bezsensownego wiatraczka ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944