Re: problem z filmami

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 05:41:30 MET

"ToMasz" ej83q7$hvi$1@inews.gazeta.pl

> skoro masz dzwiek a niemasz obrazu, i jak wskazuje nazwa grupy
> podejrzewasz uszkodzony hardware, to dobrze trafiłes bracie: padł ci
> całkiem monitor

A może tylko wysunęła się wtyczka z karty graficznej lub z monitora?

Ja miałem kiedyś problem z AVI, choć miałem cała masę kodeków, w tym i te,
które ponoć były potrzebne. Usunąłem wszystkie i zainstalowałem potrzebne,
i poszło. Później instalowałem jedynie te, które były mi akurat potrzebne,
ale przede wszystkim ograniczyłem się do minimum z filmami innymi niż DVD.

--b, czyli spacja, czyli coś, czego nie widać a za czym ludzie tęsknią. ;)
(_______) leszekc@@alpha.net.pl | |