Re: Jaka karte Tv warto kupic??

Autor: <imakowski_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 23:32:31 MET

Wacław Sondej wrote:
> Użytkownik <huk@o2.pl> napisał w wiadomości
> Polecam AverMedia TV Series Bt878 karta full wypas:
>
> Akorzystasz z kablówki? Bo u mnie w kablu dźwięk na kanałach ma różny format
> i karta Aver głupiała. Wymieniłem na prostą PCTV Stereo, która umożliwia
> wybranie fromatu dźwięku dla każdego kanału osobno. Miałem też All in
> Wonder, ale tu z kolei był problem z rozpoznawaniem sygnału stereo.
> Próbowałem też Compro x 500 - niezła, ale powróciłem ze względu na
> funkcjonalność do Pinnaclea Stereo.
> Pzdr. WS

Stoje przed kupnem tunera telewizyjnego i zastanawiam sie jaka jest
jakosc obrazu na tym tunerze? Moze wiesz ajk wypada on w stosunku do
Winfasta Expert? Bylbym wdzieczny za jakas odpowiedz i w miare
mozliwosci prosilbym o jakies screenshoty z programow telewizyjnych dla
porównania. Moj mail to imakowski@gmail.com

Z gory dziekuje
Irek Makowski