Re: Play Station 3 czy XBOX 360.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 21:32:21 MET

V0ytA$ napisał(a):

> Tylko na wejściu...zawsze tak jest z konsolami. Do pctów będą wychodzić
> coraz lepsze karty graficzne i coraz szybsze procesory więc na pewno te mega
> wydajne konsole zostaną szybko w tyle...

Czy ja wiem czy tak szybko? Nie doceniasz jednej cechy konsoli, która na
pierwszy rzut oka może wydawać się wadą, ale tak naprawdę jest wielką
zaletą - zamknięta konstrukcja. O ile twórca gry na PC musi brać pod
uwagę wiele możliwości - różne karty graficzne, dźwiękowe, procesory,
różną ilość pamięci itp., to piszący grę pod konsolę zna każdy szczegół
jej konstrukcji, wszystko jest dokładnie ustalone i przez to program
lepiej wykorzystuje dostępne zasoby.

# /George Orwell - Rok 1984/