Re: wymiana wentylatora na procesorze

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 21:00:52 MET

"KILu" ej5l7d$ojn$1@inews.gazeta.pl

> Ja bym radził wstawić jakiś większy radiator + duży, ale mocno spowolniony
> wiatrak. Mam tak w jednym z komputerów, jest całkowicie bezgłośny.

Ja też mam na Sockecie A (ale 500 MHz) i też mam jeden duży (80 mm na 80 mm)
który pracuje na 5 V, zamiast na 12 V -- jest praktycznie bezgłośny i tak to
pracuje kilka lat, z tym że niedawno wentylator wymieniłem, gdyż stary lekko
już hałasował. Oczywiście prawie połowa tego wiatraka wystaje poza radiator.

E.