Re: a jeszcze inna grupa ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 19:24:55 MET

"PSYLO" napisał:

> Nie traktuj każdego swoją miarą, ok?

Gdzieżbym śmiał, mój sznapsbaryton wprowadza dysonans w chórze anielskim ;->

Jasne, a pytania o obsługę danych subkanałowych przez ten czy inny napęd
podyktowane są jedynie troską o możliwość zrobienia kopii bezpieczeństwa
legalnych nośników. Możesz to przyjąć za dobrą monetę, ale "Nie traktuj
każdego swoją miarą, ok?". Mnie nadmiernie wyrośnięta aureolka nie
przesłania rzeczywistości.

JoteR