Re: ECS K7vza

Autor: bosskg <bosskg_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 17:53:41 MET

W wiadomości: ej7h27$6in$1@news.onet.pl,
 użytkownik "Gathor" <nospam@wp.pl> napisał:
> Witam
> Chciałem w pakowac Seagate barracuda 160 GB ATA100 w ECS k7vza ver
> 3.0 . Czy bios bedzie widział cały dysk? Może ktos miał ta płyte
> niech napisze jakie najwieksze dyski na niej chodziły.
> W instrukcji nic niema na temat pojemności dysków.
Mialem ta plyte glowna i bios nie widzial dysku powyzej 120GB, ale pod
windowsem wszystko bylo w nalezytym porzadku. Zawsze mozna ze strony
producenta dysku sciagnac soft ktory ominie problem biosu plyty glownej

--
Pozdrawiam | Krzysiek
Athlon XP 2000+@2000 MHz | Abit NF7-S V2.0 | 2x TwinMos 512 MB Cl 2.5