Re: LCD Panoramiczny 19" vs 20"

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 17:35:13 MET

Cmoxy napisał(a):
<cut>
> a moze 22" :) ?
>
> pare dni temu testowałem panorame 22" i uwazam taki monitor za prawie
> idealny, kwestia ceny ale za kilka tygodni będzie mozna kupić za ~1500zl
> dobry model z DVI...

Myslisz, ze tak szybko spadna ceny? Jakos nie sledze cen LCD-kow. W
sumie wplyw zblizajacych sie swiat i zwiazana z tym walka o klienta moze
przyspieszyc ten proces:).
Tylko nie wiem czy cierpliwosci mi starczy.
W sumie to bedzie inwestycja zapewne na ~2lata, tylko tak zwlekac to
mozna bez konca:).

pozdrawiam
chojny