Połączenie przez Bluetooth z N6021

Autor: qkiz1986 <lgorecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 11:53:31 MET

Witam

Dostałem komórkę Nokię 6021. Dziś próbowałem podłączyć ją
przez bluetooth do swojego komputera (WIN XP SP2). Okazuje się, że
komputer nie widzi komórki. Dodam że mam adapter D-Link DBT-120 i
wgrane sterowniki z płyty dostarczonej w zestawie.

Na innym komputerze (Laptop z Win XP SP2) ten problem nie występuje.
Komputer od razu widzi komórkę.

Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Na różnych forach
czytałem informacje, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedniego
rozwiązania.
Pozdrawiam