Re: Problem z kartą graficzną?

Autor: camel <michalec_at_op.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 09:47:54 MET

qwerty napisał(a):
> Użytkownik "camel" <michalec@op.pl> napisał w wiadomości
>>

> O ile pamiętam to Riva tuner. Zmniejsz taktowanie o ok 10 %.

Dzięki za info.
Posłuchałem się rady - zmniejszyłem częstotliwość pracy pamięci o 10%.
Wczoraj było już potem OK.
Dzisiaj przed sekundka znowu komputer "zawisł", z ta różnicą, że mogłem
wpartywać się w 'zrzut ekranu', ale komp nie reagował na nic. Dopiero
twardy restart pomógł.
Zauważyłem też, że przy starcie systemu (Win XP), w momencie ładowania
ikon na pulpit i do paska trial, ekran na ułamek sekundy robi się cały
czarny, po czym wraca do normalnego stanu.
Nie wiem co moge jeszcze zmienic w ustawieniach...