Re: wymiana wentylatora na procesorze

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 23:57:47 MET

Maciej napisał(a):
> Witam,
>
> Mam na starym komputerze procesor AMD Athlon 1.0 GHz (chyba na Socket
> A), ktorego wentylator glosno chodzi. Chce go wymienic. W zwiazku z tym
> kilka moich pytan:
> (a) czy musze go demontowac razem z radiatorem ?
> (b) znacie jakis adres instrukcji jak to dobrze zrobic, i jak
> zamonotowac nowy ?
> (c) jaki wentylator w zamian -- jakies sugestie ?
a) obejrzyj go, jeśli po odkręceniu 4 śrubek możesz go samodzielnie
zdjac, nie musisz nic zdejmować wiecej, ale przeczyść jakos ten radiator
bo kurzu w nim pewnie sporo.
b) Wentylator? Nie. bo to zbyt proste. Wentylator z radiatorem? Spróbuj
poszukać w archiwum grupy.
c) taki na który cie stac przecież 1GHz nie grzej sie jak piekarnik.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.