asrock k7nf2-raid problemy z karta sieciowa

Autor: hamerhed <hamerhed_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 21:49:19 MET

Witam
Kupilem ostatnio plyte (jak w temacie) poniewaz moj Gigabyte odmowil
posluszenstwa :( Mam jednak beznadziejny problem z zintegrowana karta
sieciowa. Po zainstalowaniu wszystko bylo ok przez kilka dni, do
momentu gdy cos spowodowalo, ze padla siec lokalna w domu. Po restarcie
access pointa wszystko wrocilo do normy z wyjatkiem tego, ze karta na
plycie nie jest w stanie nawiazac polaczenia. Nie odbieram zadnych
pingow z wyjatkiem adresu wlasnego a i to nie zawsze.
Karta podpieta na PCI dziala poprawnie inne kompy rowniez. Zmiana
sterownikow rowniez nie pomogla jak tez reinstalka windy xp sp2. Zeby
bylo zabawniej w systemie nie jestem w stanie odinstalowac sterownikow
do karty ani usunac samej karty z Menadzera urzadzen, poniewaz sie
wiesza.
Po tej akcji plyta wyladowala w serwisie. Tam powiedzieli ze wszystko
jest ok, jednak dostalem nowa plyte.
Nowa plyta pochodzila 2h po czym nastapil ten sam problem. Nagle padla
siec, a po restarcie access pointa karta przestala dzialac poprawnie.
Nie uzyskuje pingow, wiesza sie przy instalacji sterow, probie ich
usuniecia lub usuniecia karty z systemu :(
Konfiguracja kompa to
AMD Athlon xp 2500+
AsRock k7nf-raid
256 MB DDR 400
GeForce MX440 64MB
HD 250GB ATA
dvd liteon
 Czy ktos sie spotkal z takim problemem? Z gory dzieki za odpowiedz

pozdrawiam
hamerhed