zmienia się kolor wyświetlania na monitorze

Autor: E.S. <drawdes_at_onet.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 21:14:02 MET

 Zmienia sie kolor w taki jasno niebieski wyświetlania na monitorze , jakby
brakowało koloru czerwonego. Wymieniłem kartę graficzną bo myslałem że to
karta padła , ale dalej jest tak samo. Monitor jest sprawny , bo mam 2 kompy
i na drugim wszystko jest ok! Co to moze byc ??? (Kolor wyświetlania zmienia
sie na taki blado niebieski, tak jak by brakowało koloru czerwonego) po
jakims czasie znowu wraca i jest ok i tak co jakis czas to się powtarza
?????