Re: nośniki

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 18:28:57 MET

1634Racine napisał(a):

> a dokladniej: takie cuda jak sie robi ?

Tak na szybko to najlepiej użyć programu QuickPAR, przejrzysty graficzny
interfejs w którym można się łatwo połapać. Z tym, że ma niestety jedną
wadę - można zrobić za jednym razem pliki takie tylko dla zawartości
jednego katalogu. Niestety nie ma możliwości puszczenia wszystkiego za
jednym razem, wraz podkatalogami itp.

Wyjściem jest stosowanie dwóch programów - sweep i par2. Wrzuca się je
do Windows/System32 i od tego czasu służą jako polecenia pod konsolą.
Można zapuścić proces dla wszystkich katalogów wrzuconych w danym
katalogu, z tym, że jest jedno ograniczenie - jeśli w jakimś katalogu są
zarówno pliki jak i podkatalogi, to zostaną utworzone tylko pliki
naprawcze w tych podkatalogach dla ich zawartości właśnie. Braki można
jednak spokojnie potem QuickPARem uzupełnić.
Jeśli interesuje Cię ten drugi sposób, to daj znać - mam gdzieś linka do
instrukcji. :) Na początek polecam jednak QuickPAR, żeby zrozumieć o co
w tym chodzi. :)

Aha - produkcja plików naprawczych dla ~4GB danych może zająć nawet
kilka godzin!

# /George Orwell - Rok 1984/