xbox, sieć, nietypowa konfiguracja

Autor: Mariusz P <locke_wytnij_to__at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 17:45:10 MET

Witam, jestem nowy w temacie. Chciałem sobie podłączyć na szybko xbox-a
do internetu. Do tej pory domowa sieć wyglądała w sposób nast.:
neo - komputer stacjonarny udost. połącznie bezprzewodowe i internet -
notebook.

Teraz wymyśliłem sobie, żeby x-a podłączyć do notebooka kablem sieciowym
i żeby noteboku udostępniał internet x-owi. Wiem, że to trochę
zamieszany układ, ale to tylko tak na razie, zanim kupię router. Da się
w wogóle tak tą sieć skonfigurować? Bo moje próby za wiele, nie dały. W
testach na dashu (xboxa) przy ustawieniach automatycznych mam failed
podczas prób pobierania adresu IP. Ręczna konfiguracja ip/maski i bramy
też nic nie dała, ale nie znam się na sieciach wogóle. Będę wdzięczny za
radę. Jak to razem połączyć. Czyli podsumowując komputer stacjonarny ma
połączenie internetowe z modemu neostrady i udostępnia je siecią
bezprzewodową notebookowi. Teraz chcę, żeby notebook udostępnił internet
Xboxowi, ale za pomocą kabla sieciowego.

--
Pozdrawiam
Mariusz