Re: obudowy zewnetrzne dla hdd

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 17:14:08 MET

Użytkownik "sango" <kysio@chello.pl> napisał w wiadomości
news:ecc42$4554225f$540a98fd$14890@news.chello.pl...
> chialem kupic zewnetrzna obudowe do twardego dysku sata
> (samsung 250gb) - czy moglibyscie mi doradzic na co zwracac
> uwage kupujac taka obudowe - co takie obudowy powinny miec,
> jakie parametry, czy sa jakies lepsze marki, ktore sa godne polecenia?
> czy z jakimis obudowami bywaja problemy i nalezy ich unikac ?

Ja sie nie spotkalem z problemami, niemniej jednak zawsze biore obudowy
aluminiowe.
Jedyny problem, z jakim sie na razie spotkalem to "wycieranie" obudowy na
skutek czestego wyjmowania i wkladania do etui (ale to w przypadku HDD
2,5cala)
Aha - w jednej kieszeni zdarzylo mi sie urwac gniazdo zasilania (bo dyski
3,5 cala maja zasilanie zewnetrzne), ale to moja wina.. za to dysk przezyl
bez probemu...

Pozdrawiam
Michal