Re: Jaka p³yta pod AMD?

Autor: brzoskwin <tuninWYCINAMYTO_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 17:02:44 MET

Krzysztof napisa³:
> s939
> Gigabyte GA-K8N51GMF-9 nVidia GeForce 6100
> Microstar K8NGM2-IL nVidia GeForce 6100
> ASUS p³yta g³. A8N-VM CSM
> ASUS p³yta g³. A8N-VM
> MSI p³yta g³. K8NGM2-FID

A GA-K8N51PVM9? Ma ciut lepsz± wbudowan± karte graficzn± ni¿ te co
poda³e¶ bo nVidia GeForce 6150. Miêsi±c temu z hakiem zakupi³em i
sprawuje sie wy¶mienicie. Na niej siedzi Athlon 3000+. Na pocz±tku by³y
problemy np. ze sterownikami dostarczonymi na cd wraz z p³yt±, ale
ust±pi³y po zainstalowaniu nowszych ich wersji ze strony Gigabyte. Taki
a nie inny wybór podyktowany by³ mniej wiêcej wykorzystywaniem w
podobnych zastosowaniach co sam wymieniasz, wy³±czaj±c tworzenie muzyki
oraz posiadaniem 512 MiB DDR :) Zdecydowanie bardziej przysz³o¶ciowym
wyborem jest AM2, tylko nie wiem czy bardziej ekonomicznym, ale to
zaraz Ci inni u¶wiadomi± ;)

--
brzoskwin