Re: Jaki procesor, plyta i karta graf?

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 16:40:50 MET

> Mam budzet na jednostke centralna max 2000zl.
>
> Jaki procesor, plyte glowna i karte graficzna wybrac?
> Zainwestowac w procek dwurdzeniowy i dobrac do tego tansza karte graf?

procek dwurdzeniowy do ofisa .. no jasne mozna.

> Przeznaczenie peceta to pakiet office, internet. Jak by nowe gry
> plynnie chodzily nie bylo by zle ;p
nowe gry i budzet 2000 LOL^2, no chyba ze to mialo byc 2000euro

ofis i internet czyli w zaleznosci co robisz w ofisie od 512 ramu do 1024, grafa
zintegrowana, dysk wedle uznania, procek obojetnie, architektura am2 albo
lga775.

konkretnie to moge polecic plyta GB lub msi na am2, jakis procek co sie zmiesci
w budzecie, dysk wd 160 GB, dvdrw LG, gry to dodatkowy wydatek na grafe 7300GT
albo jakis 7600GS.
konkretnie cen nie podam bo w róznych rejonach polski sa duze róznice ale w
komputroniku znajdziesz co chcesz , albo www.proline.pl/shop.php