Re: Pytanie - udostepnianie sieciowe skanera

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 14:21:11 MET

Comandos wrote:

> Kurcze - chyba za słaby jestem na takie kombinacje... - poza tym raczej
> Linux odpada - na wszystkich komputerach jest i powinna być winda.
> Próbowałeś jednak samemu takiej sztuczki w Linuksie? Bardzo dużo roboty z
> tym jest?

To wszystko zależy od definicji "dużo roboty".
1. Jak Linux wykryje ci skaner, dajesz "udostępnij w sieci".
2. Ściągasz np "http://sanetwain.ozuzo.net/" i instalujesz na Win
3. Konfigurujesz sterownik w Win żeby korzystał z konkretnego skanera w
   sieci.

Sterownik SANE uciągnie ci jakikolwiek sztrucel, do którego da radę podpiąć
Twój skaner. Zaprzyjaźniony admin pewnie ci to skonfiguruje tak, żeby ten
SkanSerwer chodził bez myszki, klawiatury i monitora. Pudełko do
postawienia skanera na nim. A od razu może robić przy okazji za
printserwer :)

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net