Re: hp 6105us brak audio po instalacji xpPL

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_WYTNIJ_TO>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 13:34:22 MET

Dnia Sat, 11 Nov 2006 03:56:18 -0800, daniel napisał(a):

> Witam
> Po formaci i zaintalowaniu HP PRO PL i zaintalowaniu wszystkich
> sterowników ze strony www.hp.com
> nie mam AUDIO,próbowałem inne sterowniki niestety nic z tego jak dzwiaku
> nie było tak nie ma.

Ostatnio robiłem w firmie parę HP DC7600, które przyszły już z
preinstalowaną WingroząXP i też były niemne...
Okazało się, że na stronie HP można pobrać do audio takie drivery :

a) Realtek High Definition Audio Driver
b) Microsoft Windows XP SP1 Universal Audio Architecture Update (Q888111)
 Microsoft Windows XP SP2 Universal Audio Architecture Update (Q888111)

Instalacja ich w tej kolejności powodowała brak dźwięku.
Po poszczeniu jeszcze raz Realtek High Definition Audio Driver zaczął
gadać :-)
Może u Ciebie jest podobnie...
Marcin