Re: DVD-RAM vs. DVD-RAM2

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 00:33:30 MET

dalmashin napisał(a):

> mam płytkę dvd-ram i nagrywarkę nec ad-7173a. nie mogę jej nagrać w sposób
> przeciągnij i upuść. czy trzeba jednak jakiś program?

Może więcej szczegółów? Jaki system? Jak dokładnie to wygląda? Bo takie
"nie mogę nagrać" wiele może znaczyć... Wywala jakiś komunikat?
Ogólnie na Windowsie XP powinno nie być problemów, potrzebny jest
sterownik jeśli chcemy sformatować płytę w UDF. Sam Windows powinien dać
radę z FAT, ale nie wiem jak to jest z zapisem, czy rusza z miejsca, czy
coś trzeba mu zainstalować. Z cała pewnością żadnego programu jak Nero
nie potrzebujesz - te płyty są widziane tak samo jak dyskietka czy dysk
twardy w systemie i w ten sposób możesz z nich korzystać - jeśli się
uprzesz nawet program zainstalujesz. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/