Użycie procesora przy otwartej stronie onetu

Autor: Grzegorz <grego69_NOSPAM_at_USUN_TO_TEZ_op.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 18:15:59 MET

Witam,
Uruchomiłem programik informujący o użyciu procesora. I co mnie
zastanowiło: skoki użycia od 4-9% do 60-74% w stanie spoczynku!
Wyglądało to mniej więcej tak:
   /\ /\ /\ /\
  / \ / \ / \ / \
/ \/ \/ \/ \
Uruchomione miałem gg, skype, mozilla poczta i przeglądarka. W mozilli
otwarte kilka paneli: onet, 3 panele allegro i ebay.
Ciekaw byłem co tak zabiera zasoby. Metodą prób i błędów okazało się, że
onet. Po zakmnięciu użycie procesora spadło do 0-2% w stanie spoczynku.
Komputer PIII 1 GHz, płyta Asus CUSL2-C, 256 MB RAM.
I co o tym sądzicie?
Czy ktoś ma programik do śledzenia użycia procesora i może wyrazić swoją
opinię?
Pozdrawiam,
Grzegorz