Re: Ile pamieci do HP LJ 6P?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 14:36:40 MET

g e y b napisał(a):

> Dorzuć dwa moduły po 4MB i powinno wystarczyć. Tylko nie EDO :) W
> archiwum na stronach chip.pl znajdziesz artykuł z poradami, jak
> dostosować SIMM-y od peceta do tej drukarki.

Wie ktoś może czy w przypadku LJ 4p też są aktualne opisane w tym
artykule ograniczenia odnośnie czasu dostępu? Mam dwa moduły 4 MB i
jeden 8 MB, tyle że 60 ns :( A styki które należałoby w nich zewrzeć sa
tak malutkie że musiałbym dokupić jakąś mikrolutownicę...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl