Re: procesory i karty graficzne

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 10:18:02 MET

Thu, 9 Nov 2006 15:42:47 +0100, na pl.comp.pecet, - napisał(a):

> 1. zamierzam nabyc plyte+procesor ~1GHz. zwracam sie w kierunku Asus +
> Celeron, ew. PIII, ale jak wyglada porownanie z AMD (cena, wydajnosc,
> awaryjnosc)?
> Co wybrac?
>
> 2. GeForce 4 MX 440 wydaje sie dobra, ale moze cos lepszego? (zupelnie nie
> znam tematu kart graficznych) -i tu prosze o pomoc w wyborze (oczywiscie nie
> dam powyzej 100pln). To nie grupa o nowych grach, wiec prosze nie pisac o
> jakis tam Quake 5 czy Doom 7 ;)
>
> PS. Teraz mam PII450 + wspomniana karta GF, fajnie sie gralo w Call of duty
> [...]

Nie ma sensu wymiana grafiki, bo przy 1000 MHz nie bedzie jakiegos
specjalnego dopału dla innej grafiki, oczywiscie Twoj G4MX440 znacznie
przyspieszy :)

Jesli PIII to tylko cos z serii Tualatin (PIII albo celeron) a jesli AMD to
obecnie tanio na pewno wyjda jakies Athlony 1100 - 1200 trzeba sie
rozejrzec np. na allegro. PIII Tualatin i AMD Athlon bedzie mial podobna
wydajnosc