Notebook Toshiba L30-134 CM410 za 2500 zł

Autor: iiyrek <iiyrek_at_tlen.pl.VALIDATE>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 16:14:40 MET

Witam
Co sądzicie o tym notebooku:
Toshiba L30-134 CM410
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/113408

Jedna wadę widać od razu krótki czas pracy (1,6h) ale akurat
dla mnie to nie przeszkoda bo będzie używany jedynie w domu.

Czy pomijając tą wadę, wart jest swojej ceny? bo MM w promocji
wyrzucił go za 2500 zł.

Co ewentualnie polecicie w przedziale tanich notebooków tak do 2600zł.
Ważne dla mnie są w miarę szerokie kąty widzenia (wiem że tu problem
bo w tanich tylko TN (ale TN - TN nie równa)) i niezbyt pokręcona
klawiatura (czyli osobne PgDn/Up, Del, Insert).

Ta toshiba ma klawiaturę ok, wydzielone kursory, insert i del ładnie
widoczne
na górze, da się znieść.