Re: czy mikrofon USB jest lepszy

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 13:53:05 MET

  w napisał(a):
> To ciekawe co piszesz, to by mnie usządzało żeby wszyscy w pokoju mogli
> rozmawiać np. przez skypa (bo normalny mikrofonik > 1/2 metra bez szans).
> A jak faktycznie działa ta redukcja echa, czy to nie jest reklamowy gadżet.
> Mam na mysli rozmowe przy włączonych głośnikach, nie przez słuchawki.

Pokój w którym mam komputer ma ok. 25 m2, stojąc 3 - 4 metry od
mikrofonu i pod kątem do jego osi, daje się rozmawiać. Jak chcesz to
odezwij się dziś po południu na priva, jak będę w domu to możemy zrobić
małą testową konferencję na skajpie.

> Piszesz ze kupiłes taką tinyurl.com/y2ddlu
> Ona nie jest wcale tania, to juz wyższa półka. Ja myśle o podobnej w cenie
> http://tinyurl.com/9fgcb
> to chyba to samo.

Ta o której myślisz (Quickcam Pro 5000) jest trochę droższa od mojej
(STX). Być może jest też trochę lepsza, bo wyposażeniem się nie różni
raczej, choć patrząc na parametry to może mieć taki sam przetwornik.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl