Re: czy mikrofon USB jest lepszy

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 11:37:57 MET

wwww21.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):
> Mich, a jak działa teb mikrofon z kamerki bez używania kamerki,
> po prostu jako zwykły mikrofon.
> Czy jest jakas różnica + - w stos do zwykłego mikrofonu za 10 zł

Hmmm, działa troszkę inaczej. Dźwięk jest jakiś taki przytłumiony, jakby
mniej brzęczący, mniej metaliczny. Kwestia gustu, mnie przypasował. Poza
tym całkiem ładnie zbiera dźwięki, nawet z kilku metrów, nie trzeba
kombinować z kierunkowością, chodzę sobie po pokoju i normalnie gadam. Z
głośnikami się nie sprzęga, redukcja echa (RightSound, czy jak to oni
tam nazwali) działa dobrze. Kiedy używałem starej kamerki i oddzielnego
mikrofonu było to problemem.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl