Re: Jaki dysk?

Autor: Marcin G <.>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 21:13:45 MET

Użytkownik "maurycy123" <maurycy123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eisu2d$uho$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Potrzebuje opini na temat dyskow HDD. Chce kupic jakas 120 (wiekszy raczej
> nie pojdzie, plyta na BX).
> Dysk ma byc cichy i sie nie grzac (mala obudowa, kiepska wentylacja). Nie
> musi byc szybki.
> Nie preferuje SZAJSUNGA. Co polecacie z dyskow 3.5''
>
> Pozdrawiam.
> Maurycy.

A ja kupuję tylko Caviary, wolę je napewno od Seagatów. Z psujących się
dysków pamiętam swojego IBM'a. Nie wiem czy Caviar się mniej grzeje lub czy
jest szybszy bo nie sprawdzałem, ale jest cichszy. Jeśli chodzi o awaryjność
Caviara to tak samo jak z Seagate'm nie miałem nigdy problemów a kupiłem ich
5 (nie tylko sobie) prze ostatnie 3-4 lata .