Re: RAID 0+1 czy 1+0?

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 20:52:38 MET

Osadnik napisał(a):
> Hmm to może jest jakieś programowe rozwiaznie które bedzie kopiować to
> np na dysk zewnętrzny?
skrypt w bashu?
jakieś narzędzia? ale to ewidentnie wykracza poza zakres tej grupy, am i
right?

> Wiem to już zachodzi o NTG, ale w takim razie co to jest RAID sprzętowy
> a Co to Programowy? bo tego to juz nie rozróżniam zupełnie.
tak samo jak ze wszystkimi innymi rozwiązaniami sprzęt vs. program,
najlepszym przykładem jest grafika - nie wiem, czy pamiętasz czasy, gdy
nie było akceleracji graficznej (czyli jakieś 10 lat temu),
jak pamiętasz, to przypomnij sobie różnice na VooDoo (quake :).
tu jest identycznie.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek