Re: Nieznany procesor - jakie moga byc objawy ?

Autor: <stefan_at_jenot.telektrim.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 20:35:00 MET

On 2006-11-08, Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:
> Ja się dołączę do pytania: a czy taki procesor może się uszkodzić?

Raczej niemożliwe. Ja w marcu kupiłem ASUSa A8V Deluxe i X2 3800+. BIOS
był stary więc przywitał mnie napisem, że nieznany procesor i takiego
wała - nie wstanie. Na szczęście ASUS ma możliwość uaktualnienia biosa
bez uruchamiania systemu. Wgrywa się nowy na dyskietkę, wkłada, wciska
magic shortcut i voila. Działa. A przed przeczytaniem instrukcji (a
godz. była dwudziesta trzecia) byłem tak zdesperowany, że chciałem po
całym "mieście" szukać jakiegoś normalnego procesora jednojajowego tylko
do aktualizacji biosa.

Pozdrawiam,
T. Stafiński