Re: Problem ze sprzętem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 20:29:59 MET

Użytkownik "kubek07" <kubek07@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eismlr$nep$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Prosze o pomoc. Mój komputer się po jakimś czasie zawiesza. Moje parametry
> komputera to:
> Windows XP SP2
> Celeron 2.66GHz
> 512 MB RAM
> RADEON 9600
> Karta sieciowa REALTEK RTL 8139
> Prosze o jakiś komentarz.
> Pozdrawiam!

Panowie - pomozcie - samochod mi sie zepsul...
Ty chlopie daj ludziom szanse... opisz chociaz sytuacje w jakich to sie
dzieje...

Na poczatek sprawdz sobie:
- scandisk (sorki, checkdisk w windows XP) - po szczegoly na grupe o windows
XP
- antywirus - po szczegoly na grupe o windows lub antywirusach
- dlaczego uwazasz, ze to wina sprzetu, a nie windowsa? (bo to grupa o
sprzecie)
- Jak wyglada ten zwis (czy dzialaja diody np od capsloca, czy numlocka, czy
jest totalne zamrozenie systemu, czy restart komputera? czy da sie ruszac
myszka?)
- czy twardy dysk swieci podczas tego zwisu?
- czy mozesz sprawdzic temperature procesora po takim zwisie?
- czy mozesz zrobic test pamieci np. memtestem albo goldmemory? programy do
sciagniecia z internetu...

Mam nadzieje, ze cos na poczatek masz... to do roboty :)

Pozdrawiam
Michal