Re: Segate baracuda ata 80gb

Autor: deejaymario <deejaymario_at_go2.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 20:04:25 MET

> I co, pisze, pisze i co? Napisał już? To jak napisał to __jest
> napisane__ Ja rozumiem że jesteś deejay, ale to, że obowiązuje Cię
> kultura muzyczna, to nie znaczy że nie obowiązuje Cię kultura językowa

nie za bardzo rozumiem twoja wypowiedz, prosze szczegolowo:
wkladam plytke do napedu, wczytuje sterowniki wszytkie pliki, pozniej
pokazuje wczytywanie instalacji windowsa po czy powinna pojawic sie
licencja do zakceptowania, neistety takiej nie widzialem juz z tym
dyskiem, czekalem dobre kilkadziesiat minut, na tym sie zawiesza.