Dziwny problem - klawiatura + dzwiek

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 19:13:20 MET

Witam!

Mam bardzo dziwny problem. Nie wiem kiedy sie to zaczelo, ale opisze
problem.

Mam klawiature logitech taka plaska utra flatx czy jakos tak. Ale to nie
wazne bo sprawdzalem z inna i bylo podobnie. Jesli klawiatura jest
podlaczona przez ps/2 to jak wlacze muzyke albo inny dzwiek i pisze na
klawiaturze (np. wcisne nawet jeden klswisz) to muzyka zaczyna jakby "lamac
sie", przskakiwac, znieksztalcac rytm. Jak przelaczylem na usb to wydaje sie
ok, ale jeszcze dluzej bede testowal. Nie mam pojecia czemu tak jest. Moj
brat ma taki sam sprzet i nie ma takich objawow...

Ma ktos jakies pomysly??

Pozdrawiam
Geralt