Realtek SPDIF brak sily

Autor: tester Xnews comp <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 18:12:07 MET

Witam, mam nastepujacy problem, przeszukalem juz chyba caly internet i
nic nie znalazlem, albo zle szukalem, jesli tak to prosze o jakies
wskazowki.
Mianowicie mam laptopa Amilo 1450M, od paru dni chce odpalis wyjscie
spdif i caly czas konczy sie to niepowodzeniem, caly czas suwak od teg
ozlacza jest nie aktywny, prosze Pomocy.
Probowalem juz sterownikow starszym, nowszych i nic...:(

Pozdrawiam Marcin