Re: Głośny wentylator

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 16:47:51 MET

Osobnik posiadający mail yakhub@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> a. Kupić regulator obrotów
> b. Podłączyć wiatrak na 5V zamiast na 12V (do żółtego kabelka w
> molexie, zamiast do czerwonego) - ale może się okazać, że to jednak za
> mało i wiatrak w ogóle nie będzie się kręcił/świecił
> c. Wlutować szeregowo z wiatrakiem opornik

> a. Pewnie, gdybyś się bardzo postarał, to tak. Musiałbyś rozebrać
> wiatrak... b. Wymontuj całkiem wiatrak, a zamiast niego umieść w
> komputerze kilka diod świecących... :)

dzieki, spróbuje zmienic w molexie zeby był zasilany na 5, a jak sie nie da
to pewnie "zainwestuje" w diody - niech sie maluch cieszy swiatełkami i
cisza.
P.S. Musiałem mu wczoraj tłumaczyc ile kasy ludzie wkładaja w wyciszanie
kompa, bo twierdził ze on woli hałas i swiatełka... :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
Gabriel Laub