Re: wybór płyty - konkretne modele

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 14:07:34 MET

pcp napisał(a):

> modeli:
> 1. ASUS A8N SLI SE - na nforce4
> 2. GIGABYTE GAK8N51GMF 9RH - na geforce 6100
> 3. ASUS A8R MVP na RD480
> 4. MSI K8N Neo4F lub MSI K8N Neo4FI na nforce4/4ultra
>
> obstawiam a8n, ale dobre komentarze zbieraja równiez pozostale

mysle ze chodzi ci o s939 tak?

a8n ma glosny wentyl na chipsecie, ma tez odkryty rdzen chipsetu wiec
jak chcesz zmieniac chlodzenie to uwazaj.

tez sie zastanawialem nad plytami pod Athlona Venice 3000+
najbardziej mnie kusila plyta ASUS A8R MVP
ale nie kupilem jej, zostalem przy asrocku:P 939sataII

pozdrawiam