czyszczenie paneli

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 13:23:04 MET

Witam,

po pierwsze proszę nie odsyłać mnie do archiwum, bo w archiwum nic w
miarę nowego i konkretnego na ten temat niestety nie ma. Proszę
powiedzieć czym zaleca się czyszczenie paneli z notebooków tych z
efektem lustra, takie "pseudo-szklane". Różnorakie preparaty jakie
znalazłem (np. firmy Emtec) są przeznaczone do normalnych paneli.
Coś polecacie w tej kwestii? Nie chciałbym, żeby od czyszczenia
pierwszym lepszym preparatem zmatowiała mi matryca, a sucha szmatka to
za mało jak czasem są odbite palce itp.