Re: Wybór obudowy

Autor: Wacus <waclaw.kowalski_at_tlen.pl.KASUJ>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 13:32:03 MET

> Cena nie gra roli? 3000 zł też może być?

To jak polecę z zupełnie innej beczki.
Bierz najtańszą obudowę na rynku np. którąś z tych:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodq=Xpower+33
A do tego najlepszy zasilacz - najlepiej z pasywnym chłodzeniem:
np. ten: http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=YESICO+FL-350TMS
a jak masz kasę to nawet ten:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=YESICO+FL-550TMS
coś dobrego na proca, np. to Arctic Cooling:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodq=Arctic+Cooling+Freezer
i na wszelki wypadek coś na przedmuchanie obudowy jak by się
przegrzała, wiatrak z czujnikiem:
http://proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+PRO+TC

Za niewielkie pieniądze orgia ciszy, polecam. Sam mam podobny zestaw
choć trochę tańszy zasilacz mnie na te z pasywnym nie było stać
więc wziąłem Neoteca z dużym wolnym wiatrakiem:
http://proline.pl/shop.php?prodid=NEOTEC+MAXIMUS+440W
też jest OK.