Problem z grafika, artefakty itp...

Autor: Vranix <vranix_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 13:04:15 MET

Witam,

Mialem ja sobie stara dosc karte GF Ti4200 Noname, ktora dzialala dosc
sprawnie ale czasem podczas gry (UT2004), obraz sie kaszanil, zaczynaly latac
tekstury, migotac, artefakty itp, tak że czasem nawet z gry nie zdazylem
wyjsc. Myslalem ze to wina karty, przegrzewa sie albo co... Ale ostatnio padla
ona nieodwolanie i musialem wymienic na inna ten sam model tyle ze Prolinka.
I co? Ano wczoraj nieprzyjemnie sie zdziwilem bo mam taki sam objaw :(...
Karta ma raczej dobry wiatrak wiec nie wiem... jakies sugestie?