Re: usuwanie partycji

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 10:49:32 MET

"nati" eis2bb$9ei$1@inews.gazeta.pl

> nic nie przeszkadza, gdyby dzialalo...

Zazwyczaj ludzie mają problem odwrotny -- partycja znika, choć nie powinna znikać. :)
Wyzeruj edytorem dysku wpisy w MBRze dotyczące tej partycji. Jeśli jakaś automagia je
odbuduje, wyzeruj jeszcze wpisy bootsektora tej partycji, a jeśli i to nie pomoże, to
wyzeruj i wpisy w MBRze, i cały obszar zajęty przez tę partycję... :)

Niestety nie chce mi się wierzyć w to, co piszesz, ale jeśli naprawdę jakaś złośliwa
automagia Ci odbudowuje -- może warto ją wymacać... :)

E. :)