Czy da się coś więcej wycisnąć z tego komputera?

Autor: Paweł <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 01:41:26 MET

Witam.
Posiadam taki zestaw:

MSI K8N N-force 4
AMD Athlon 64 3200+
Galaxy GF 7300GT 128/128bit
756mb ddr ram (3x256)
HDD Seagate Barracuda 7 80gb
Modecom 350W

Generalnie chcę zoptymalizować komputer pod kątem gier.
Jak narazie udało mi się wycisnąć stabilną pracę na takich nastawach:

procek 2000mhz @ 2720mhz - temp 30 stopni C (spoczynek), 46 stopni C (stres)
ram 400mhz @ 420mhz (jedna kość jest 333mhz więc nie chcę kręcić dalej)
grafika 500/1400mhz @ 630/1580mhz (w stresie 47 stopniC)

Zoptymalizowałem rejestr, msconfig, wyłączyłem przywracanie systemu itp.
System jest świeżutki, dysk jest zdefragmentowany.
W 3dmarku 2003 uzyskałem 11300pkt.
Zastanawiam się czy jeszcze coś można by zmodyfikować/zoptymalizować - aby
komp chodził szybciej? Oczywiście bez wkładu finansowego.
Pozdrawiam i z góry dzięki za sugestie.