Ktory notebook polecacie a moze jakis inny [ok3500/+-200]

Autor: Mariusz <marods8_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 23:21:41 MET

Witam
Moze wątek się powtarza ale na placu boju zostały mi juz tylko 2 modele

Hewlett Packard nx7400 CoreDuo T2250 1.73GHz/1GB/80GB/DVD+RW/BT/Wi-Fi/XPhome
EY508ES#AKD

Notebook BENQ P52 - T64 TL50 1.6, 1024 MB, 80 GB, DVDRW, 15.4", WIFI, ATi
X1600

Panowie
Notebook ma slyzyc do pracy przedew wszystkim w Autocad 2D i 3D oraz zadziej
ProE, Inventor
zalezy mi na tym zeby przynajmiej 2-3 lata mogł mi posłuzyc, czyli zeby był
niezawodny ale oczywiscie od czasu do czasu chce tez zagrac w gierkie ale to
sporadycznie ,nie jestem maniakiem.
No o necie i takich podstawowycg rzeczach nie bede pisał bo to jest
oczywiste.
Na baterii moze tez mi bardzo nie zalerzy ale czasami klijentowi jakis
projekt trzeba pokazac :)

A moze macie jakies inne typy
Moze jakies inne uwagi na co mam zwrocic uwage
Jest to moj piewszy laptot, przesiadam sie ze stacjonarnego

Dziękuje i pozdrawiam

Mariusz