Re: Jak dodać swój adres do biuletynu Proline

Autor: Samanta <s_niefox_at_o2.pl.POPRAW>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 22:59:30 MET

> Z lewej strony masz "Biuletyn - Subskrypcja" i tam wpisujesz swój e-mail.
> No i naciskasz "Subskrybuj" ;)
>
> A na przyszłość pamiętaj,
> że na tej grupie duskutujemy tylko i wyłącznie o sprzęcie !

O wielkie dzięki, ja nie wiem co ze mnie za ślepota.
Znalazłam jeszcze taką stronę z mega wskazówką ;)
http://www.proline.pl/index.php?id=biuletyn
Teraz nie sposób nie trafić.

A propos sprzętu to ten biuletyn jest, zdaje się, właśnie o sprzęcie.
Polecił mi go kolega z pracy, już się zarejestrowałam ale jeszcze nie
dostałam żadnego. Ale słyszałam że jest bardzo treściwy. Zobaczymy.