Re: Jak dojść jaką mam .....?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 21:59:19 MET

rowerzysta wrote:
> Witam wszystkich. Na moim koputerze zniknoł dżwięk, podejrzewam, że to wina
> sterowników do karty graficznej. Chciałbym ściągnać sobie nowsze, ale tu
> pojawił się, problem. Komputer nie ja kupowałem, zwiazku z czym niewiem jaka
> karta graficzna została zainstalowana w nim. Mam pytanie związku z tym, jak
> sprawdzić jaką mam zainstalowaną kartę?. Na marginesie wspomne, chociaż to
> może nie pomoże w ustaleniu, że na płytce widnieje napis "Mainboard Ver
> 8.14B". Za odpowiedzi wszystkim z góry dziękuję.
>
> Pozdrawiam
> rowerzysta

po pierwsze - więcej czasu spędzaj z książkami a mniej na rowerze, to ci
się gramatyka poprawi i nie będziesz na łasce Giertycha
po drugie - jeśli to twój komputer to zdejmij obudowę i pooglądaj napisy
na komponentach, to cenne źródło informacji. A poza tym to jedyny sposób
sprzętowy, a jesteś na grupie zajmującej się sprzętem.
Podpowiedź:
przy uruchamianiu się komputera na samym początku krótko wyświetla się
typ karty graficznej - wystarczy obserwować...