Re: Szesnaście do zera , Sklepy kontra duże sieci handlowe

Autor: Dariusz <darekzal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 21:31:07 MET

Tomasz Czarnecki <tomaszcz@kalisz.eu.NOSPAM> napisał(a):

> Ciekawy artykuł na stronie Proline:
> http://www.proline.pl/index.php?id=news&subid=w_hipermarketach_dla_idiotow_qxfu
> dk&grupa=news
>
> Więc cenea i skąpce w dłoń i do sklepów faktycznie nie dla idiotów.

  Tylko spróbuj kupić LCD w sklepie, zaproponują Ci kupno "kota w worku",
bierzesz pudełko w ciemno, albo Twoje pieniądze mają gdzieś. Po trzeciej
próbie obejrzenia monitora przed zakupem poszedłem do hipermarketu, gdzie
zostałem należycie obsłużony.Szczególnie głupią wymówkę usłyszałem w Arescie.
    Pzdr
              Dariusz