Smiechu warte...

Autor: Meelosh <dupazbita_at_jebacspam.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 20:39:08 MET

Poprosilem firme internetowa ktora udostepnia mi internet, o dopisanie mac
adresu drugiego komputera - bo mam dwa komputery w domu !

Dostalem odpowiedz....

"Dopisując Pana drugi adres fizyczny karty sieciowej automatycznie system
wygeneruje drugą umowę i drugi abonament do tej nowej karty. Nie
zabraniamy korzystać w mieszkaniu z więcej niż jednego komputera, ale
warunkiem jest zakup routera, czyli urządzenia, które rozdzieli Pani
sygnał na więcej niż jeden komputer płacąc jeden abonament. Może Pani
zakupić router u nas w kwocie 244 zł brutto (cena łącznie z montażem)
ewentualnie jeśli chciałaby Pani mieć możliwość bezprzewodowego
korzystania z dostępu do Internetu w mieszkaniu to koszt takiego
urządzenia wynosi 366 zł brutto (cena łącznie z montażem)."

Czy to taki problem ? U innego dostawcy internetu mialem w ich bazie
dopisane 3 karty sieciowe !!!