Re: Jak rozpakować archiwum .rar jeśli nie znam hasła??

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 20:02:01 MET

:Damian napisał(a):

> Posiadam instrukcje do tego spakowanego pliku. Probuje od dlugiego czasu
> znalezć hasło na podanej w instrukcji stronie ale ciagle nie znajduje
> odpowiedniego hasła. Może Wam sie uda znalezc to haslo.

Nie wiem co to za plik, ale jeśli chodzi o jakiś film, muzykę lub soft
(przecież nie koniecznie musi być to być objęte prawem autorskim :P)
spakowaną przez jakąś grupę, która wypuszcza takiego realse'a to, próbuj
zapytać google

+"nazwa pliku"+ "nazwa grupy która to wydała"+ "pasword"

# /George Orwell - Rok 1984/