Jaka płyta główna?

Autor: Grzegorz <grego69_NOSPAM_at_USUN_TO_TEZ_op.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 19:45:55 MET

Witam,
Co możecie obecnie polecić z płyt głównych?
Do tej pory używałem płyt firmy Asus i byłem z nich bardzo zadowolony.
Jeśli chodzi o cenę to tak do maks. 700 zł.
Najchętniej aby obsługiwała jakiegoś taniego PIV oraz oczywiście
najnowsze procki dwurdzeniowe Intela. Nie stać mnie w tej chwili na
najnowszy procek, ale wolałbym mieć dobrą płytę, w która taki będę mógł
włożyć za parę miesięcy.
Tak jak pisałem najchętniej szukam Asusa, ale jeśli ktoś zaproponuje mi
sensownego Gigabyte'a to też rozważę Wasze opinie.
Pozdrawiam,
Grzegorz